Bleach Warrior's Online forum dla kazdego gracza |
| | Balans / Damage postaci | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Wariat
Liczba postów : 2 Join date : 23/03/2013
| Temat: Balans / Damage postaci Sob Mar 23, 2013 8:42 pm | |
| witam, gram kilkoma postaciami i musze przyznac ze przydaloby sie kilka zmian, mianowicie zmniejszenie dmg o te kilka procent bo w tej chwili nie ma zadnego pvp, kto uderzy pierwszy ten wygra, tak to wyglada, ale zapewne moj pomysl wzbudzi niechec u innych graczy wiec pomyslalem czemu by nie dodac questa z itemkiem ktory daje 5-10% do obrony przed kazdym rodzajem atakow? (spelle, sword i inne ) wtedy napewno pvp poprawiloby sie nie kazdy by mogl solo zabic innego gracza ktory cos potrafi to tyle z mojej strony czekam na wasze opinie i sugestie | |
| | | Siguard
Liczba postów : 7 Join date : 21/03/2013 Age : 26 Skąd : Poland
| Temat: Re: Balans / Damage postaci Sob Mar 23, 2013 10:33 pm | |
| Co wypadałoby zrobić na serwerze?zmniejszyć dmg wszystkich profesji o 3k a ruki/aizena o 6k; *** zmniejszyć dmg zarakiego z sworda o 15%; *** pociągnąć dalej exp stage(teraz po 500 lvlu nie da się expić!!); zmienić fragor z wave na ue (minimalnie zwiększyć dmg); <-- pomysł od Sasuke zmniejszyć exhaoust aizena po utamce, lub zwiększyć exhaust po utamce u rukii; usunąć spadanie skilli po deadzie, niech spada sam lvl; ustawić zanpaktou rejiego/toushiro tak żeby atakowalo na odległość 3 kratek; minimalnie zwiększyć exp z hollow ichigo; dodać 1 kratke w ultra fragor aizena {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0} {0,0,1,0,0,0,0,0,1,0,0,0} {0,0,0,1,0, 1,0,1,0,0,0,0} {0,0,0,0,1,1,1,0,0,0,0,0} {0,0,0,1,1,3,1,1,0,0,0,0} {0,0,0,0,1,1,1,0,0,0,0,0} {0,0,0,1,0,1,0,1,0,0,0,0} {0,0,1,0,0,0,0,0,1,0,0,0} {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0}; Zwiększyć przyrosty hp na level u ichigo/renjiego + ulepszyć ich zanpaktou; Dodać ichigo czar reiatsu fury w skrypcie wyglądający tak (jego siła to coś jak kuroi getsuga tenshou, mogłoby ją to zastąpić): {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0} {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0} {0,0,0,0,1,1,1,0,0,0,0,0} {0,0,0,1,1,1,1,1,0,0,0,0} {0,0,0,1,1,2,1,1,0,0,0,0} {0,0,0,1,1,1,1,1,0,0,0,0} {0,0,0,0,1,1,1,0,0,0,0,0} {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0} {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0} {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0}; Dodać medium reiatsu potion; Dodać arrancar itemy (grafy mogę załatwić, gg moje znasz); Dodać potworki takie jak bad byakuya clon, bad toushiro clon, bad matsumoto clon..; **Ale jak miałyby wyglądać bad clony?** *Bad clony wyglądałyby jak jego normalne odpowiedniki, ale z efektem pierunków (coś jak 3 transform aizena)* Zwiększyć zasięg obszaru neliel i toushiro; Dodać resp grand fisherów poziom niżej od hollow spiderów w karakurze; Zwiększyć exhaust Byakuyi na arenie 3; Dodać arene 4 lvl 500+ (można tutaj wykorzystać np bad clony xd); Dodać Ultimate Potions regenerujące Hp+Rei z siłą medium potiona; Dodać npc Unohana i quest u niej na kupowanie Ultimate Potionów; Narazie tyle, jak na coś wpadne napiszę niżej lub w edit | |
| | | Admin Admin
Liczba postów : 224 Join date : 27/10/2012 Age : 34
| Temat: Re: Balans / Damage postaci Nie Mar 24, 2013 12:01 am | |
| Z rukia i aizenem to jest debilny pomysl ... przeciez te profesje maja na lastach po 12-15k hp taki starrk ma 30k ... | |
| | | Wariat
Liczba postów : 2 Join date : 23/03/2013
| Temat: Re: Balans / Damage postaci Nie Mar 24, 2013 1:50 am | |
| a co z moim pomyslem? bo ani slowa o nim? przy okazji nieco wiekszy exp od 511 lvla tez nie bylby zly bo kazdy przestaje expic przy 511 i dalsza gra nie ma sensu.. moglby byc exp 2-3x wiekszy niz jest w teh chwili od 511... | |
| | | Admin Admin
Liczba postów : 224 Join date : 27/10/2012 Age : 34
| Temat: wariat Nie Mar 24, 2013 7:08 am | |
| Pomysł wariata Accept w sensie zmniejszony dmg w graczy // Od siguarda jak narazie tylko ichigo i jego spell tylko ze ja dalem inna forme bo dalem target | |
| | | Admin Admin
Liczba postów : 224 Join date : 27/10/2012 Age : 34
| Temat: Re: Balans / Damage postaci Nie Mar 24, 2013 7:09 am | |
| a i z tymi przyrostami to sie wsztrzymaj sigu bo jak ogarne balans dmg itp to bede robil przyrosty Health i many na Transformacji wtedy bedzie przyrost hp | |
| | | Siguard
Liczba postów : 7 Join date : 21/03/2013 Age : 26 Skąd : Poland
| Temat: Re: Balans / Damage postaci Nie Mar 24, 2013 11:21 am | |
| Chyba się nie zrozumieliśmy Beliar.. Zrobiłeś target a w tym pomyśle od początku chodziło żeby Ichigo miał jakieś UE do expa np na spocie hollow spiderów w karakurze.. A teraz ma 2 targety ._. | |
| | | Admin Admin
Liczba postów : 224 Join date : 27/10/2012 Age : 34
| Temat: Re: Balans / Damage postaci Nie Mar 24, 2013 11:26 am | |
| | |
| | | Siguard
Liczba postów : 7 Join date : 21/03/2013 Age : 26 Skąd : Poland
| Temat: Re: Balans / Damage postaci Nie Mar 24, 2013 2:57 pm | |
| Napisałem za ciebie ue z nazwą 'Reiatsu Fury' i takim obszarem, możnaby je dodać. Nazwa: Reiatsu Fury.lua - Spoiler:
- Cytat :
- local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE,COMBAT_PHYSICALDAMAGE) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 5) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 22) setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -5.4, 0, -5.9, 0)
arr = { {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 1, 2, 1, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, }
local area = createCombatArea(arr) setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var) return doCombat(cid, combat, var) end
Spell od lvl'a 75, można zmienić effect i distance effect i zrobić z tego podobne czary dla innych profesji bez ue np. dla aizena. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Balans / Damage postaci | |
| |
| | | | Balans / Damage postaci | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|